Στο παράδειγμα μας το μεγάλο κόλπο έπιασε.
Μια απλή και άκακη εφαρμογή προσπάθησε και πέτυχε να μάθει ένα παιχνίδι σε ένα μεγάλο εύρος παιχτών. Για όσους ασχολούνται με τον ηλεκτρονικό τζόγο ίσως υποψιάζονται.. Η πιο δημοφιλής εφαρμογή poker (δεν κάνουμε διαφήμιση) κέρδισε πολλούς φίλους από την πρώτη στιγμή παραδίδοντας μαθήματα poker και κάνοντας να παίζουν χωρίς χρήματα ακόμα και αυτούς που αγνοούσαν ακόμα και το όνομα του. Ποιο είναι το νέο; το ότι χρηματοδότες και σχεδιαστές της είναι μία μεγάλη στοίχηματική "δίκαιη" εταιρεία.
Μια απλή και άκακη εφαρμογή προσπάθησε και πέτυχε να μάθει ένα παιχνίδι σε ένα μεγάλο εύρος παιχτών. Για όσους ασχολούνται με τον ηλεκτρονικό τζόγο ίσως υποψιάζονται.. Η πιο δημοφιλής εφαρμογή poker (δεν κάνουμε διαφήμιση) κέρδισε πολλούς φίλους από την πρώτη στιγμή παραδίδοντας μαθήματα poker και κάνοντας να παίζουν χωρίς χρήματα ακόμα και αυτούς που αγνοούσαν ακόμα και το όνομα του. Ποιο είναι το νέο; το ότι χρηματοδότες και σχεδιαστές της είναι μία μεγάλη στοίχηματική "δίκαιη" εταιρεία.
Δεν τους κατηγορούμε, αντιθέτως τους βγάζουμε το καπέλο γιατί επιχειρηματικά ήταν μια πολύ έξυπνη κίνηση, έκανα μόδα ένα παιχνίδι και αποποινικοποιήσαν το τζόγο ακόμα και στις γυναίκες. Φέτος πολλοί από εσάς θα έμειναν έκπληκτοι όταν φίλοι τους δεν τους προσκάλεσαν για 21 αλλά για πόκερ. Δυστυχώς η ουσία του marketing είναι αυτή, δηλαδή η προβατοποίηση και αυτοί το πέτυχαν.