Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΓΚΑΦΕΣ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΩΝ


  • Το 1920 η coca cola δημιούργησε για την Κίνα μία σειρά Κινέζικων χαρακτήρων που ο ήχος του έμοιαζε με την έκφραση "δάγκωσε την κέρινη κάμπια"
  • Η Chevrolet Nova στα Ισπανικά σημαίνει δεν προχωρεί no va.
  • H Ford μοντέλο Comet το παρουσίασε στο Μεξικό ως Caliente, το οποίο στην αργκό σημαίνει πόρνη
  • Η Rolls Royce στην Γερμανία άλλαξε το όνομα της Silver Mist γιατί στα Γερμανικά σημαίνει κοπριά
  • Η μπύρα Coors έβγαλε το slogan "Get loose with Coors"(Χαλαρώστε με μία Coors) στα Ισπανικά όμως μεταφράστηκε "Πάθετε ευκοίλια με μια Coors"
  • H Coca cola έβγαλε το slogan "Coke adds life" (Η Coke προσθέτει ζωή) στα Ιαπωνικά όμως μεταφράστηκε  (Η Coke ανασταίνει τους πεθαμένους προγόνους σας)

Αναφορά από το βιβλίο International Marketing by Barron's Educational Series, Inc

Για αυτό αν σκέφτεστε την διεθνή ανάπτυξη για καλό και για κακό ανοίξτε ένα λεξικό.