Οι επιχειρήσεις έχουν τρεις βασικές κατηγορίες: 80% πωλήσεις/ δημόσιες σχέσεις, 10% χρηματοοικονομικά και 10% όλα τα άλλα. Όλες οι κατηγορίες είναι σημαντικές για να μείνει στο παιχνίδι αλλά σημαντικότερη μέριμνα είναι να εστιάσετε στην εικόνα της επιχείρησης σας. Θα πρέπει να κάνετε ότι είναι δυνατόν στο να προβάλλετε την εταιρεία σας, (ανάλογα με την οικονομική σας δυνατότητα), προβάλλοντας την σε περιοδικά, στο ιντερνέτ (πολύ σημαντικός παράγοντας πχ. το facebook) κλπ.
Μειώστε τα έξοδα
Μιλήστε με τους υπαλλήλους σας και ζητήστε την γνώμη μου σχετικά με το πώς θα μπορούσατε να μειώσετε κάποια έξοδα. Ακόμα παρακολουθείστε και εσείς ο ίδιος στην καθημερινή παραγωγική διαδικασία και δείτε εάν μπορείτε να μειώσετε κάποια έξοδα. Σιγουρευτείτε ότι παραγγέλνετε αποθέματα που έχουν μεγάλη κίνηση και δεν κρατάτε μεγάλες ποσότητες, δεσμεύοντας έτσι χρήματα στην αποθήκη. Αναθεωρήστε τις διαφημιστικές καμπάνιες σας, κανε δείτε την απόδοση που έχετε (ROI), και παράλληλα βρείτε άλλους οικονομικότερους μεθόδους να προμοτάρετε την εταιρεία σας .
Εισάγετε νέα συστήματα
Εστιάστε στους υπαλλήλους σας και κάντε προτεραιότητα μια καθημερινή πρωινή συνάντηση μαζί τους ώστε να τους ορίζετε τις προτεραιότητες και το τρόπο με τον οποίο θέλετε να εκτελεστεί η κάθε εργασία. Κρατάτε επαφές με τους πελάτες, προμηθευτές και τραπεζίτες της εταιρείας, ώστε να είστε σίγουροι ότι όλοι αυτοί γνωρίζουν ποιες είναι οι ανάγκες σας αλλά και τι είναι δυνατόν η εταιρεία να προσφέρει.
Μοιράστε ευθύνες
Μοιράστε στο ελεύθερο χρόνο των υπαλλήλων σας αρμοδιότητες σας απελευθερώνοντας απο εσάς χρόνο με σκοπό να μπορείτε να διαχειριστείτε την εταιρεία σας με ηρεμία, παράλληλα αυτό θα είναι μία καλή ευκαιρία για το βιογραφικό των υπαλλήλων σας. Κάντε τους εργαζόμενους σας να νιώθουν σημαντικοί για την εταιρεία σας.
Εστιάστε στις πωλήσεις
Φρεσκάρετε το πακέτο του marketing του προϊόντος σας και ξανα-προωθήστε το στο πελατολόγιο σας. Σχεδιάστε ένα καινούργιο μήνυμα για το προϊόν σας και προωθήστε το με πολλούς τρόπους. Εξασφαλίστε ότι έχετε κάνει την δέουσα επιμέλεια πριν ξεκινήσετε αυτήν την προσπάθεια, ώστε να είστε ή ακόμα και να ξεπερνάτε ανταγωνιστικά προϊόντα. Μεγαλώστε το budget του marketing σχεδίου σας, μειώνοντας έξοδα από άλλες δραστηριότητες.